Veelgestelde vragen
Kan ik onaangebroken producten retourneren?
Wij nemen alle onaangebroken flessen en emballage retour. Om de voedselveiligheid te waarborgen, accepteren we geen gekoelde etenswaren retour. De retouren halen wij van de totale kosten af.
Moet ik mijn bestelling direct betalen?
Plaats je bestelling via onze website en maak een keuze uit één van de twee opties:
- betalen via factuur (factuur in de mail).
- Betalen bij afhalen (Betaal met cash of pin bij ons in de winkel).
In beide gevallen betaal je altijd achteraf.
Is het mogelijk om eerst een koelwagen te reserveren en later de overige bestelling te plaatsen?
Ja, je kunt eerst een koelwagen reserveren en op een later moment de drankkaart aanleveren of het barbecuevlees bestellen.
Gaan de producten voorgesteld de koelwagen in?
Ja, wij zorgen ervoor dat de door u bestelde producten altijd voorgekoeld de koelwagen ingaan! De koelwagen zorgt er vervolgens voor dat de producten op de juiste temperatuur blijven.